Al doende leert men, welkom!

Jong geleerd oud gedaan, nooit te oud om te leren en daar tussenin, al doende leert men .


Powered By Blogger

woensdag 14 september 2011

Van teveel naar missen


Ja,hoe noem ik zoiets, binnenbak, interieur. In ieder geval moet er iets komen om op te zitten en iets inrichten, bekleden, een beetje gerieflijk maken is altijd leuk. Inmiddels lopen de eerste afspraken om tot een plan te komen aangaande het in kleur spuiten van het zijspan. Uiteraard zullen daar aardig wat handelingen aan voorafgaan, gronden, plamuren en dus schuren. De idee en fun is daar zelf ook wel het nodige aan bij te kunnen dragen en dus is het zaak niet alleen een goede spuiter te vinden, maar ook iemand waarmee samen gewerkt kan worden en er plezier in kan scheppen.

Voorafgaand aan het spuiten wil ik alvast iets ontwikkeld hebben aangaande de binnenbak. Dus heb ik wat foam in de bak op maat gemaakt. Het lijkt op mallen en dat zijn het ook aangaande de zitting en het dikkere schuimrubber dat nog komt. Toch gaat het ook nog een functie krijgen voor het reliƫf van zitting en rugleuning. Zijwaarts in de bak zal het bekleed als polstering fungeren. Het is een vrij dicht foam dat ik ooit kocht als isolatiemateriaal voor een campertje. Ik had daarvan ruimschoot te veel gekocht en door de jaren heen heb ik het toegepast in tanktassen,zijkoffers, buddyseats etc. Ideaal spul en de laatste restanten uit mijn voorraad gaan nu op aan de Bender. Eenmaal op zal ik het gemaak van die voorraad erg missen! Van wat ooit teveel was naar een gevoel van missen, zo kan het gaan.